Oldalak

2012. október 15., hétfő

vesztes pályázat

Háát, erre nem kaptam elég szavazatot a közönségtől:

"Tisztelt Szerkesztőség!


Ismét eltelt egy év, eljött és el is múlt a karnevál, de a fotókon az idén is tovább él.
A hatalmas meleg ellenére az idén is jól szórakoztak a vendégeim és én is. S ezért köszönet illeti az összes résztvevőt és szervezőt. Az idén is rengeteg rendezvényen vettünk részt. Készítettem is több tucat fényképet, amit nem szerettem volna megosztani, azonban a barátaim gyengéd nyomásának engedve mégis megszegtem a magamnak tett ígéretemet.

Választottam hát 10 fotót, amelyek "története" a következő:
Pénteken a felvonulásra igyekeztünk, mikor a készülődő fellépők mellett elhaladva megláttam a pajzsán "01_pihenő" vitézt. Tréfásnak találtam, hát kattant a gép.



A szombat nagy részét Történelmi témaparkban töltöttük. Ahogy oda igyekeztünk egy csapat szomjas katonával futottunk össze az Uránia Udvarban, ahol a parancsnokuk igazán lelkesítő "02_szónoklat"-ot tartott.


A parkban aztán voltak, aki még "03_szépítkezés"-sel


 töltötték az időt, de volt, aki már "04_(h)arc"-ra


készen várt a fellépésre.
Néha még a fotós is veszélybe került, mert a "05_düh"-ös


harcosok a heves csatában egész közel verekedték magukat a nagyérdeműhöz :), de az is előfordult, hogy a kamera okozott némi felfordulást :). De a "ne ijedj meg, azt hiszem, hogy fényképeznek" felkiáltás utáni "06_riadalom",



kizárólag a kamerának szóló műbalhé volt :).
Jókat nevetgéltünk a gladiátorok "07_reklámarc"-ával,


de a szívemet legjobban az "08_érző_szívű_gladiátor"


és gyönyörű kislánya dobogtatta meg.
Valószínűleg ezek a kék "09_szemek"


sosem lesznek olyan híresek, mint az afgán kislányról készültek, már csak azért sem, mert a látszat
ellenére ezek nem egy lány, hanem egy fiú szemei :).

A fotókat idén is  Olymus E-420 gépem segítségével örökítettem meg, és a PhotoScape programmal próbáltam meg kicsit izgalmasabbá tenni.

Tisztelettel:

ÉN"


Nos ez volt az idei - és egyben biztosan utolsó - pályázati anyagom.
Azért kicsit csalódott vagyok, hogy csúfosan elvéreztem, de hát ez van.  Sok sikert kívánok azoknak, akik a döntőbe kerültek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése